دل نوشته های زمستانه

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

۹۸.۱۰.۳۰یکشنبه

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۸، ۰۹:۵۰ ق.ظ

امروز پای درس استاد نشستم بعد از یک هفته ....دلم برایش تنگ شده بود برای تلنگرهایش

 برای لبخندهایش برای نگاهش وبرای طعم حرفهایش

طعم حرفهای استادم را دوست دارم با اینکه تکرارین خیلی وقتها!!اما برای من خاصنچون خودش خاصه.....

مثل دست پختهای مادرم که هرچی بیشتر میخورم تکراریهایش را ؛بیشتر هوس میکنم عطر وطعم غذاهایش را وعاشقش میشوم

امروز مزه ی این حرفش بیشترازهمه با مزاجم جورشد وبه دلم نشست وازاون دستپختهای ساندویچی بود که خیلی لذیذن که باهمون لقمه اولش کلی کیف میکنی وهم خیلی سریع آماده میشه...

البته حرف خودش نبود حرفی بود که پای درس استادش نشسته بود واز زبان او برایمان میگفت:

بچه ها امام محمدباقرعلیه السلام میفرمایند:هرکس هرشب قبل ازخواب سوره ی واقعه را بخواندخداوندرادرحالی دیدار میکندکه چهره اش مانند ماه شب چهارده میدرخشد. وبعد اضافه کرد این کار فقط پنج دقیقه زمان لازم داره همین

باخودم فکرکردم خوب ساندویچ خوردن هم همینقدر زمان میخواد فقط گردت میکنه  امانه

مثه ماهwinklaugh

به هر حال تصمیم گرفتم هرشب قبل از خواب ازاین ساندویچها بخورم البته یه چیزی من به تنها خوری عادت ندارم

بزار یه باردیگه از محتویاتش برات بگم اگر دوست داشتی هرشب بیا باهم ساندویچ بخوریم مهمون من باش:

پنج دقیقه قبل از خواب سوره واقعه را بخون اونوقت چهرت مثه ماه میدرخشه اونم ماه شب چهارده یعنی کامل وبی عیب ونقص بعدشم با این همه زیبایی میری دیدار معشوق واقعی ودلبری میکنی.......

فکرنکنم کسی باشه که نخواد وقتی میره به دیدار معشوقش ازهمه زیباترنباشه اونم چه زیبایی اینجوری دیگه خیالش راحته که معشوق همه حواسش به اونه ....

میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۳۰
گلناز ترکی

نظرات  (۲)

۳۰ دی ۹۸ ، ۲۳:۳۳ زهرا باغبان بصیر

حتما جز برنامه های روتینم میارم 👍ممنون از درس خوبی که بهم دادین

۰۱ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۵۸ عطیه جان نثاری

واااای عاره واقعا 5 دقیقس...

بجای گشتن توی گوشی و فضای مجازی !!!

میگن واسه رزق و روزی هم خوبه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی