دل نوشته های زمستانه

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

مادر

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۹ ق.ظ

سلام مامانم .سلام مامان جونم 

اینقدر این چندروزه متنه قشنگ وحرف قشنگ راجع به مادر خوندم که اعتمادبه نفسما از دست دادم برای اینکه واست نامه بنویسم مامانheart

خیلی برام دوست داشتنی هستی نماد مهربونیه وگذشتی 

هنوز خیلی جوونی اگه من پیرت نکنم مثل همیشه زیبا وخاص

همیشه دلم خواسته برات خیلی کارا بکنم وهربار یه طوری شده که نشده.

بچم هنوز دعاکنبزرگ بشم وبزرگیتا حس کنم لااقل یه کار بزرگ برات بکنم

حرفهای من ساده است این سادگی را خودت بهم یاددادی  ازبس که همیشه ساده بودی بهتربگم صاف بودی وبی آرایه

ازوقتیمادر شدم دلم بیشتر برات تنگ میشه برای آغوشت برای پناه امنت 

برای آرام خوابیدن بدون هیچ دلواپسی ،مسیولیت وحتی ذره ای ترس در بغلت

خوشحالم که دارمت وناتوانم از شکر داشتنت ومحتاج دعایت 

بمان تا برایت کاری کنم مامان این فرصت را ازم نگیر 

اگه لحظه های زندگیم قشنگه چون تودعا کردی قشنگ باشه 

امیدوارم جز لحظه های قشنگ زندگیت باشم مامان 

وازاین به بعد تمام لحظه های زندگیت را قشنگ کنم همونطوری که دوست داری

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۶
گلناز ترکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی