دل نوشته های زمستانه

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

کروناراشکست میدهم

دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ق.ظ

الان ساعت از یک شب هم گذشته 

همین الان یک کتاب ۸۰ صفحه ای را تمام کردم 

کتاب پی دی اف بود که اسمش خیلی برام جذاب بود

همین دوساعت پیش بهم پیشنهاد شد 

باخودم عهد کردم که تا نخوندمش نخوابم

گرچه ازنظرجسمی توانم خیلی کمه

یک هفته ای میشه که دارم با مریضی دست وپنجه نرم میکنم 

اما دوروزه که تصمیم گرفتم شکستش بدم این کرونا را

برای همین پیوسته وبی وقفه دارم فعالیت میکنم وبه کم طاقتی بدنم نه میگم

ازصبح بازی وورزش با بچه ها

ظهر مطالعه کتابهای قطور دانشگاه 

عصر کلی تلاش برای تولید محتوا وتکالیفش

وشبها هم خواندن کتابهایی که روزیم میشه

خلاصه به کروناگفتم وقتتا ندارم 

البته اون خیلی جدی نگرفته 

آخه هنوز منو نشناخته نمیدونه من توکارم خیلی جدیم🤔

داشتم میگفتم  کتاب خوندم با این اسم

(انتظار به طعم فوتبال)

خوشت اومد ؟اسم قشنگیه 

همونطور که استادمون میگفت یه جوری احساسی آدما به طرف خودش میکشونه ومیگه منو بخون

دوست داری بخونیش؟

خوندش کمتر از یکساعت وقت میخواد 

بیشترش عکسه اونم عکسای فوتبالیستها

اگه اهل فوتبالی بهت پیشنهادش میدم

اگرهم اهل انتظاری بازم بهت پیشنهادش میدم

اگرم دنبال طعم های فست فودی هستی بازم بهت پیشنهاد میکنم که بچشی این انتظار به طعم فوتبال را

دریکتابافت

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۴
گلناز ترکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی