دل نوشته های زمستانه

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

اشتیاق پسرم

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۵۳ ب.ظ

خیلی وقت بود که پسرم ازم میخواست که بهش یاد بدم چطوری کلیپ بسازه ...

وهربار که من را پای گوشی یا لب تاپ می دید میگفت :مامان پس کی یادم میدی؟

منم هردفعه براش انگیزه سازی میکردم ویه مقدماتی را می چیدم...

تااینکه یه روز دیدم هر کاری را که بهش میگم راجع به تکالیفش سریع میگه چشم وانجام میده ،بهانه جویی نمیکنه ،ازصبح لبخند رولباشه وکلا حال وهواش مهربون ومطیعه خصوصا باخواهرکوچولوش

باخودم گفتم الان وقتشه که خوشحالش کنی تااثررفتارش را ببینه 

البته وقتایی هم که بدون تذکرمن خودش باعشق میره قرآن را برمیداره ومیخونه ازاین مدل خوشحالیا براش دارم 

خلاصه نزدیگای غروب بود گفنیم بریم یه دوری بزنیم گفتم برو لباستا بپوش بیا میخوام کار بااین برنامه را یادت بدم 

بگم باچه سرعتی لباس پوشید باورتون نمیشه واومد کنارم نشست ومیگفت واقعا میخوای یادم بدی چطوری روعکسهام صدا وآهنگ بزارم 

خیلی خوشحال بود خیلی 

درعرض ۵ دقیقه یه توضیحات مختصری براش دادم ورفتم لباسهاما پوشیدم 

وقتی نشستیم تو ماشین چنددقیقه بیشتر نشده بود که دیدم گوشی راداد به من گفت مامان ساختم

برام خیلی جالب بود شوقش 

ازبس انتظار کشیده بود وتشنه بود حالا که به اون چیزی که میخواست رسیده بود مکث نکرد سریعا اقدام کرد

کلیپش برای من خیلی خاص بود خیلی 

این که خیلی ساده سعی کرده بود اون چیزی را که بلده باحس وحال خودش بگه 

اینکه ازهمون عکسا وفیلمایی که توگوشی گرفته بود استفاده کردو دنبال خاص بودنش نبود

 این که کمال گرا نبود واینکه توکلیپش از امام زمان براحتی حرف زده بود 

حالما خیلی خوب کردخیلی

خوشحال شدم که پسرم خیلی بهترازخودمه خیلی

ساده وصمیمیه 

کمال کرا نیست

دنبال تاییدنیست

دنبال تشویق نیست 

فقط دنبال اهداف و آرزوهاشه 

وقتی بهش رسید دیگه هیچ چیز براش مهم نیست آرومه آرومه حتی اگر دیگران مسخرش کنن

واقعا بچه ها معلمای خوبین اگر غیرمستقیم آموزش دیده باشند

همون موقع بدون فکر وسریع کلیپش را گذاشتم تواینستا که بفهمه تلاشش برای من مهمه نه ۲۰ بودنش 

وقتی بهش گفتم گذاشتم توپیجم 

گفت یعنی درستش نکردی؟افکت روش نزاشتی؟:آخه چندتا جمله اشتباهم گفته بودم 

گفتم کاراول پسرم که خودش با ذوق وشوق درست کرده برام مهمه نه چیز دیگه

هروقت خواستی یه کلیپ دیگه درست کن آروم آروم همه اینها رفع میشه

جالب اینه که من یک هفته ای بود که فرصت نکرده بودم حتی یه عکس توپیجم بزارم.....

اما خداحواسش هست خداراه می آفریند 

برای منم راه آفرید پسرم برام کلیپ درست کرد😁

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۱
گلناز ترکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی