دل نوشته های زمستانه

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

میدانم که تنها نیستم

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۳۹ ب.ظ

خیلی وقتها ما آدمها وقتی تنها میشیم احساس میکنیم حالمون خوب نیست

چندوقتیه که وقتی تنها هستم حالم خوبه خیلی خوب

میدونی چرا؟

چون یک رفیقی پیدا کردم که مدام این حرفش را برای خودم تکرار میکنم:

همانا مادررعایت حال شما کوتاهی نمی کنیم ویادشماراازخاطرنمی بریم

اسم رفیقم مهدی است رفیقی که به سمت خوبیها هدایت میکنه رفیقی که خیلی باخدا رفیقه رفیقی که واقعا رفیقه ....

پیشنهاد میکنم اگه دنبال حال خوب هستی باهاش رفیق بشی

این رفیق همیشه خواسش بهت هست برای همین هیچ وقت احساس تنهایی نمی کنی.‌‌

ای پدر مهربان میدانم که تنها نیستم 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۲
گلناز ترکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی