دل نوشته های زمستانه

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

دلم خوش است زیرهمین آسمانی

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۴۶ ب.ظ

چقدروقتی کسی را دوست داشته باشیم برامون مهمه که نقاط اشتراک بیشتری باهاش داشته باشیم

از رنگ مورد علاقه گرفته تامحل زندگی وآرزوهاش

این خیلی حالمون راخوش میکنه وقتی متوجه میشیم عزیزمون هم محله ایه خودمونه

یا همشهریه 

یاهموطنه

من خیلی خوشحال شدم وقتی از امام صادق علیه السلام شنیدم که راجع به امام زمان عج الله فرمدوند:

اودرمیان مردم رفت وآمد دارد 

دربازارهای آنان راه می رود

برفرش های آنها قدم میگذارد

اینها شده دل خوشیه من دراین روزهای جدایی

دلم خوشه که زیر همین آسمانی مهدی جان !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۲
گلناز ترکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی