دل نوشته های زمستانه

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

اینجا صحبت از طعم زندگی است اما......

میخوام کنارمامانم باشم

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۶:۴۳ ب.ظ

یه روز پرکاری داشتم 

هرکاریم تموم میشد میرفتم سر بعدی 

میتونم بگم ۸ _۹ساعت اصلا فرصت نکردم بشینم

تااون لحظه ی دوست داشتنی رسید

نعمت نشستن.....

یادم اومد چندتاکاره دیگه هم دارم

لب تاپ را روشن کردم ونشستم سربقیش

دخترکوچولوم چادر گل گلیشا سرش کرده بودومامان بازی میکرد

طفلکی ازصبح پا به پای ما راه اومده بود وغرغرم نکرده بود 

فقط اگه آبی میخواست 

غذایی میخواست یا.....

میومدکارشا انجام میدادم میرفت 

اونم خودش کلی کار داشت فکرکنم با عروسکاش جلسه داشت وحسابی مشغول بود....

خلاصه داشتم میگفتم من نشستم پای لب تاپ ودخترمم با چادر گل گلیش اومد نشست کنارم 

یه کم دگمه های کیبوردا زد، دیدم چشماش داره میره ازحال

گفتم مامان جون خوابت میاد برو پیش بابا بخواب تواتاق اینجاکه خوابت نمیبره

دیدم همینجور که رومبل نشسته بود خودشو جمع کرد سرشو گذاشت یه طرف پاشم اونطرف....

روی مبل یه نفره نه کاناپه ها

گفتم مامان اینحا اذیت میشی بدنت درد میگیره برو روتخت بخواب 

گفت:اشکال نداره عوضش پیش مامانمم،میخوام پیش شما باشم مامان!

چشماشا بست وخوابید.....

اون خوابیدا منو بیدارکرد

من بیهوش را باهوش کرد

کی؟یه بچه ۴ ساله

یه بچه ۴ ساله فهمید که هیچ جایی بهترازاینکه پیش مامانت باشی نیست

حتی اگه مامانت کلی کارداشته باشه که فرصت نکنه نگاهت کنه

مهم کنار مامان بودنه 

حالا حتی اگه جات راحت نباشه 

بازیهاشا کردولی دوباره برگشت پیش مامانش 

نموند پیش عروسکاش 

چون میدونستکه عروسکا مال بازین

کاری نمیتونن برات بکنن

اگه خوابت ببره نمیتونن پتوتا روت بکشن

اگه تشنت بشه توخواب ،نمیتونن بیان برات آب بیارن

بچه فرق عروسک ومادر رافهمید....

فرق مامان بازی را با مامان واقعی فهمید.....

امامن هنوز نفهمیدم که دنیا همش بازیچه است وسرگرمی 

وفقط اون وقتاییش ارزش داره که دست ازبازی بکشی وبری کنار مادرت

مادری که همیشه آغوشش بازه تا کنارش پناه بگیری.....

دیگه نمیتونم ادامه بدم 

میخوام برم کنارمامانم

دیگه ازاین بازیم خسته شدم.......

السلام علیک یا فاطمه الزهرا.........‌‌‌‌

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۱
گلناز ترکی

نظرات  (۱)

۱۲ اسفند ۹۸ ، ۰۸:۰۳ رستا فتحیان

خدای من چه قدرررر زیبا بود خیلییییی خلییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی